Κυριακή, Σεπτεμβρίου 04, 2005

Εγκαινιαστική Δημοσίευση

Το blog αυτό το δημιούργησα για να συγκεντρώσω τα ποστ, ίσως τα πιο επεξεργασμένα από αυτά, που κάνω κατά καιρούς σε φόρουμ ή σε blog άλλων. Σκεφτόμουν οτι κάποια από αυτά, με περαιτέρω επεξεργασία θα έδιναν κάτι πιο ολοκληρωμένο γιατί πραγματικά οτιδήποτε και να διαβάσω από τα δικά μου βρίσκω κενά και ασάφειες - για να μην πω για τα λάθη, τις ανακρίβειες και τις αντιφάσεις.

Το σαράκι για ένα δημόσιο blog μου το ξύπνησε ο Γ.Χ. μετά από ένα ποστ-απάντηση δικό μου, το οποίο έχει σε προφανή βαθμό τα άνωθι αναφερθέντα ελαττώματα.

Η σημασία που έχει για μένα το blog μου είναι αυτή του γυμνάσματος, όχι της εξωτερίκευσης του εαυτού μου. Θέλω να δω την αντανάκλαση που έχει η επεξεργασία μου στους άλλους. Θέλω να γράψω "έκθεση ιδεών", δοκίμιο, πρωτίστως. Έτσι θα έχω την ευκαιρία να επεξεργαστώ το γραπτό μου λόγο, κυρίως στα ελληνικά και ταυτόχρονα να δω την επικοινωνιακότητά του, τη δύναμη της ανάλυσής μου , τα όρια των γνώσεων και πεποιθήσεών μου αλλά και τα όρια της οργάνωσης, συγκέντρωσης και χρόνου που μπορώ να αφιερώσω.

Η επεξεργασία, η πληρότητα, η σαφήνεια, η ενδελέχεια σε όλα της τα σημαινόμενα, αυτός είναι ο ιδεατός μου σκοπός. Ιδεατός, γιατί τα ιδεώδη τα απέρριψα. Η πράξη και οι χρόνοι της θα δείξουν. Η καταγραφή και μόνο της διαδικασίας είναι για μένα πολύ ελκυστική και επειδή μια διαδικασία έχει ένα γίγνεσαθαι, μια δυναμική, είμαι περίεργος τί θα γεννήσει στο μέλλον της...

5 Comments:

Blogger Lili said...

Ρε παιδι μου, πες και κατι ΓΙΑ ΣΕΝΑ....:P

Δευ Σεπ 05, 09:45:00 μ.μ. 2005  
Blogger neuronik said...

"Η σημασία που έχει για μένα το blog μου είναι αυτή του γυμνάσματος, όχι της εξωτερίκευσης του εαυτού μου"
Δεν είναι εδώ που μιλάω για μένα...το ξέρεις πλέον Lili.

Τρί Σεπ 06, 12:20:00 π.μ. 2005  
Blogger το θείο τραγί said...

Σού εύχομαι καλή επιτυχία στο έργο σου. Καλή αρχή έκανες. Καλή πρόοδο, λοιπόν.

Παρ Σεπ 09, 11:23:00 μ.μ. 2005  
Blogger Γεώργιος Χοιροβοσκός said...

Καλή αρχή και Καλή Υπομονή!

Σάβ Σεπ 10, 04:41:00 π.μ. 2005  
Blogger neuronik said...

Θέλησα να ευχαριστήσω με ποστ. Δεν κατάφερα να ποστάρω ακόμα αλλά δε μπορώ να παραλείψω τις ευχαριστίες. Θα είμαι εδώ και σύντομα! Να'στε καλά.

Τρί Σεπ 13, 12:09:00 π.μ. 2005  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home